XIV Міжнародна наукова інтернет-конференція ADVANCED TECHNOLOGIES OF SCIENCE AND EDUCATION (19-21.04.2018)

Русский English




Научные конференции Наукові конференції

Вдовенко О. О., Куліш В. І. ПРОЕКТ ВІДКРИТТЯ ДИЗАЙН-СТУДІЇ ОДЯГУ

Вдовенко Олена Олександрівна, Куліш Вікторія Іванівна

Черкаський державний технологічний університет

ПРОЕКТ ВІДКРИТТЯ ДИЗАЙН-СТУДІЇ ОДЯГУ

На сьогоднішній день мода є однією з найприбутковіших сфер бізнесу, яка постійно розвивається. Відповідно - зростає конкуренція в модному бізнесі і відбувається постійна активна боротьба за споживача. Тому важливим моментом у сучасному виробництві одягу є розробка дизайнерами нових колекцій.

Виникнення дизайну одягу як окремої галузі дизайну відноситься до 19-20 століть, періоду розвитку масового виробництва одягу, який повинен поєднувати красу і користь. З того часу одяг проектується для того, щоб задовольняти існуючі духовні і матеріальні потреби її власника. Сучасний дизайн костюму відповідає змінному способу життя і потребам людини [3].

Робота дизайнера одягу потребує спеціальних навиків: з крою та шиття, знання історії костюму, різних стилів та напрямків. Обов'язковим компонентом професійної діяльності дизайнера одягу є творчий підхід, хороший смак, відчуття міри і стилю. При роботі з клієнтом необхідно враховувати його побажання, вміння підкреслити переваги його фігури і зовнішності у цілому і приховати недоліки, підкреслити індивідуальність його характеру і статус. Одяг повинен бути не тільки комфортним і практичним, але і виступати засобом відображення традицій, цінностей суспільства чи соціальної групи, представником якої є його власник [2].

Індустрія виробництва одягу у наш час розвивається дуже динамічно, тому спеціалісти по дизайну одягу популярні як у великих фірмах, так і в якості індивідуальних підприємців. Тому відкриття дизайн-студії одягу - це вигідний варіант для того, щоб почати свій бізнес, який є виключно прибутковим.

Основним завданням даної діяльності є забезпечення максимального задоволення потреб споживачів та досягнення високого рівня обслуговування та поваги до клієнтів [1].

Мета - започаткування нового проекту шляхом відкриття магазину одягу високої якості власного виробництва для задоволення потреб і вимог споживача середнього класу. Практична реалізація підприємницької ідеї щодо створення дизайн-студії має бути здійснена започаткуванням діяльності невеликого стаціонарного магазину та ательє на базі одного приміщення.

Бізнес-проект реалізується у формі приватного підприємництва з метою задоволення потреб населення міста. Основним товарним асортиментом нового магазину має стати красивий та ексклюзивний жіночий одяг, попит на який не задовольняється у повному обсязі. Тому ринок даного товару є перспективним.

Конкурентними перевагами даного бізнес-проекту можна вважати швидку адаптацію до зміни кон'юнктури ринку, торгівля торговою маркою власного виробництва, помірні ціни, широкий асортимент.

Цільова аудиторія дизайн-студії одягу - жінки середнього і вище середнього рівня достатку. Розмірний ряд - від 42 по 46 розміри.

Враховуючи, що весь товар буде власного виробництва, політика ціноутворення буде помірною. В цілому встановлені ціни будуть доступними, а також можуть змінюватися в залежності від попиту та пропозиції на ринку.

Для стимулювання продажу також будуть передбачатися дисконтні програми шляхом надання знижок постійним клієнтам, сезонних знижок, святкові знижки та інше. Також для формування лояльності і заохочення клієнтів передбачається впровадження подарунків.

З метою забезпечення ефективності бізнесу, поширення інформації про магазин передбачається використання реклами та показ нових колекцій.

З огляду на незначні обсяги виробництва одягу, наявність однієї торгової точки для реалізації, відсутня необхідність у великій кількості персоналу. Усі функції, пов'язані із організацією, вибором та затвердженням моделей одягу для виробництва, контролем за виготовленням одягу, його реалізацією, а також організаційні функції щодо ведення діяльності приватного підприємця будуть покладені на засновника. Серед найманих працівників буде 3 швачки та закрійник. У подальшому, при збільшенні масштабів виробництва та розширенні асортименту дизайн-студії, буде передбачатися можливість прийняття додаткових осіб на посади продавця-консультанта, швачки та закрійника.

Розміщення дизайн-студії планується в центрі міста, тому безпосередніми конкурентами є велика кількість магазинів одягу та ательє, що задовольняють індивідуальні потреби населення. Як правило, вони є більш прибутковими порівняно з іншими стратегічними групами. Вже сьогодні деякі керівники ательє високої моди оцінюють рентабельність своєї діяльності у 100%. Поєднання індивідуального пошиття з масовим виробництвом дозволяє відслідковувати вподобання та вимоги потенційних клієнтів, визначати найбільш популярні моделі, вчасно реагувати на потреби ринку та стабілізувати фінансове становище.

Ця стратегічна група є гнучкою, швидко переорієнтовується, проблемою є низький рівень та подальше прогнозне зниження доходів населення. На стратегію підприємства можуть вплинути політичні, економічні, соціальні та технологічні аспекти зовнішнього середовища. Тим не менш, фахівці очікують подальше збільшення операторів на цьому ринку [4].

При виборі місця для дизайн-студії необхідно враховувати наступні фактори: імідж приміщення, щільність конкуренції, наявність магазинів з продажу супутніх товарів, інтенсивність і характер пішохідних потоків, рівень соціально-економічного розвитку району міста, наявність стоянки для автомобілів.

Для того, щоб даний проект втілити в життя, достатньо двох місяців. Сума, необхідна для реалізації проекту - 100000 грн. Термін окупності даного проекту - 7 місяців. Виготовлення та реалізація модного жіночого одягу є прибутковою справою в наш час, тому створення дизайн-студії буде вигідним капіталовкладенням. Для цього необхідні не лише наявність коштів для здійснення підприємницької діяльності, а й велике бажання працювати в даній сфері.

Література:

1. Ноздріна Л. В., Ящук В. І., Полотай О. І. Управління проектами: Підручник / За заг. ред. Л. В. Ноздріної. - К.: Центр учбової літератури, 2010. - 432 с.

2. Плоткін Я., Станковська І. Якість виробів як засіб задоволення потреб споживача і забезпечення конкурентоспроможності продукції //Економіка України. - 1995. - № 6. - С. 91-94.

3. Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна: Учебное пособие. - М.: М3-Пресс, 2003.

4. http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/td/2012_1/2012-1.html


Залиште коментар!

Дозволено використання тегів:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>